قوانین و مقررات

  1. مسئولیت تمام اطلاعات و مشخصاتی كه در مورد هتلها در سایت مشاهده می گردد ، اعم از قیمت اتاقها ، روش محاسبه ی عوارض و حق سرویس ، صبحانه برای اتاقها ، استخر و سونا ، ترانسفر از فرودگاه و راه آهن و تمامی امكانات و تجهیزاتی كه نام برده شده است بعهده ی هتل می باشد ، زیرا این اطلاعات عیناً از هتلها اخذ گردیده و بر روی شبكه قرارداده شده است.
  2. مسافرین محترم لازم است قبل از عزیمت اطلاعات واچر دریافتی را کنترل نمایند.
  3. دریافت رزرو از مجموعه رزرواسیون عتبات به هر نحوی به معنی مطالعه و پذیرش قوانین و مقررات مندرج در سایت می باشد.
  4. این مركز هیچگونه مسئولیتی در قبال کلیه مواردی كه در زمان ورود مسافر به شهر مورد نظر وجود دارد ، اعم از استقبال در فرودگاه و راه آهن ، كیفیت اتاق ، كیفیت غذا و خدمات هتل و غیره را ندارد.
  5. مسافرین محترم باید پس از تایید رزرو در اسرع وقت وجه رزرو را واریز نمایند،علی الخصوص در ایام پیک که ظرفیت اتاق هتل ها محدود می باشد تاخیر در واریزی وجه می تواند سبب پر شدن اتاق وعدم نهایی شدن رزرو گردد که در این موارد مرکز در حدامکان هتل دیگری را جایگزین و در غیر این صورت کل مبلغ به حساب مسافر عودت داده می شود.
  6. در موارد نادری ممکن است پس از تایید نهایی رزرو،به دلیل مشکلات فنی و خرابی در هتل و اتاق رزرو شده و یا مسائل امنیتی در شهر یا هتل رزرو شده یا اشتباه هتل و یا کارمندان مرکز،رزرو نهایی شده با اعلام مرکز کنسل گردد،در این موارد مرکز در حدامکان هتل دیگری را جایگزین و در غیر این صورت کل مبلغ به حساب مسافر عودت داده می شود.
  7. در شرایط فورس ماژور از قبیل سیل، آتش سوزی ،زلزله ، جنگ ، انفجار، بسته شدن جاده ها و … مرکز هیچگونه تعهد و مسئولیتی در مورد اسکان و پذیرایی از میهمانان محترم ندارد.
  8. با توجه به شرایط کشور عراق و جنگ زده بودن این کشور، سطح کیفیتی هتل های این کشور ممکن است پایین تر از انتظار مسافرین باشد، لذا لازم است میهمانان محترم سطح انتظار خود را نسبت به امکانات رفاهی این کشور تعدیل نمایند و با توجه به اينكه رعايت كيفيت خدمات و استاندارد تجهيزات هتل ها در حيطه قوانين كشور عراق مي باشد اين مركز هيچگونه مسئوليتي پيرامون اين موضوع نداشته و مسافرين محترم با پذيرش كامل اين موضوع اقدام به رزرو هتل مي نمايند.
  9. با توجه به اینکه وجه دریافت شده پس از رزرو قطعی هتل به حساب هتل در عراق واریز می شود، لذا امکان کنسلی و عودت وجه به هیچ عنوان میسر نیست.
  10. کلیه مسافرین محترم باید نسبت به همراه داشتن پاسپورت معتبر و ویزا اطمینان حاصل نمایند.
  11. در صورت ورود مسافرین محترم بعد ازساعت ۹شب به هتل، لازم است قبلا جهت هماهنگی به مرکز رزواسیون عتبات اطلاع رسانی شود.